Pages

Afiq Safari

Wednesday, September 1, 2010 Posted by Johan
Budak suka main kote. Kote sendiri, kawan-kawannya dan sesiapa saja. Dia ni baru darjah 6. Sekolah kat SK Taman Bukit Subang. Kalau nak bagi dia ni main kote, pergi la jumpa dia kat sana. Aku dh pernah jumpa dia. Memang gila lucah dia ni. Awek2 pun boleh jugak jumpa dia. Puaskan nafsu2 syaitan tu.

FB Afiq Safari.
Labels:
  1. Anonymous

    btoi ke..kote aku pun dah lama budak2 tak main..bg no tepon dia..snang aq kontek dia utk aq jmpa dia.dia nak kulum kote aq x..

  2. Anonymous

    woii...aq dh lama x mengunyit bontot budak ni..

  3. Anonymous

    kote budak ni besar & panjang x..

  4. Anonymous

    aku dari shah alam. Jom!!
    maen kote...
    tahun nie aku Form 1
    nk??
    jumpe kt giant Shah alam

  5. Anonymous

    facebook ko gambar ape??
    Facebook aku Hidayat Skenchers

  6. Anonymous

    aq pn nk jugak........ bleh x???

  7. Anonymous

    bdk nie mmg btoi mnat men konek ke..bg r no die kat ak..sng ak nak kontek die..xxx

  8. kalau berminat, adjust sendiri la kat FB dia. jgn cakap aku plak yg bg. aku merekemen je bukan mengeromen. hahah. kote dia mantap.

  9. Anonymous

    ko pnah men x ngan die..
    best x..
    korang pnah bogel same..???

  10. main tu xpernah la. tp bogel2 je. hehe..

  11. Anonymous

    wow..
    tp x kan x de peluk2..cium2...kulom2..??
    hehe

  12. heheh. no romen no komen..

  13. Anonymous

    romen with who..??
    u.?.come on..

Post a Comment