Pages

New Admin

Saturday, April 2, 2011 Posted by Johan
Selamat sejahtera. Pengurusan baru telah mengambilalih blog ini bermakna tidak semuanya akan kekal sama seperti dulu. Jadi, jangan nak mengada2 demanding lebih2. Sukahati aku nak post apa kat sini waima cipap sekalipun. Kalau rasa blog ni bosan lepas diambilalih pengurusan baru, boleh angkat kaki, BLAH!

"Aku tak mati tanpa korang sebab korang semua boylover.. Hahah!"
Labels:
  1. Slamat sjahtra.
    New admin ni org lama ker org baru? Maksud aq dr kalangan member blog ni sendiri ker atau totally new?

  2. Aku cuma menghidupkan kembali blog ni. Posting2 semua aku serahkan pada author yang baru. Kalau ko pun nak jd author, ko message aku gunakan Contact link kat atas tu. Nanti aku invite ko. Sertakan email ko skali. Aku xreti nak post apa2 kat sini. Tp sebab dh amanah, aku tolong je la..

  3. I'm a newcomer.. Tp aku bukan pecinta kote budak sejati. Takat suam2 kuku je. Huhuh.

  4. kehkehkehkeh.... ade balik. heheheheh bagus2... aku pun dulu penah insap, tapi sekejap je..kahkahkah...jangan marah

  5. aliff

    hai..slamat kembali..boleh tanye sikit x?kat mane nak carik laman web utk budak2 ye??

  6. aliff

    nape blog nie mcm x aktif??mane pgi sume org??x best la camnie..:'(

Post a Comment