Pages

Share Partner

Saturday, October 29, 2011 Posted by Johan2Beta
Sesiapa yang berminat nak jadi rakan kongsi aku bleh msg aku melalui email atau Contact form. Aku bercadang nak buat bisnes ni secara serius. Setiap rakan aku akan kongsi persen keuntungan mengikut sumbangan masing-masing. Pasal promosi blog ni aku akan usahakan. Aku mencari:

1. Pembekal gambar/ video (dibayar royalti)
2. Rakan untuk mengusha budak
3. Sewaan kenderaan untuk mengekalkan privacy

Harapnya aku dapat maklumbalas positif daripada pengunjung blog ni. Terima kasih.
Labels:
  1. Nampaknya takde yang berani nak jd rakan kongsi aku. Semuanya tau nak kutip bahan2 je pastu melancap. Hahah. Takpe la. Aku boleh bergerak sendirian tapi lambat ke cepat dapat bahan tu bergantung pada nasib.. Huhuh.

  2. grindin

    gitau camne nak buat as a first step?

  3. AdikAiman

    Aku ada gak koleksi utk di share.. tp buat perkongsian secara offline.. kalau minat kita bleh jumpa di luar.. email utk sbrg pertanyaan fidz8685@yahoo.com thanks

  4. Johan2Beta

    aku mintak maaf pada kawan2 yg dh order vids dan segala macam ngan aku tp aku lmbt send. aku outstation baru2 ni. xdpt nk online selalu. kalau online pun sekejap2 jer. skrg aku dh balik ke pangkal jalan. heheh. i'm back into bisnes. peace yo..!

    adikaiman: xbleh ke ko attach dlm email?

  5. AdikAiman

    Johan.. aku prefer offline..

    Leceh nak upload kalau saiz besar beratus2 MB... Aku online pun bukan selalu.

Post a Comment