Pages

Tidur.. tidur..

Friday, December 2, 2011 Posted by Johan2Beta









Macam-macam posisi tidurnya. Tapi ada satu posisi tu yang aku suka sangat.. Heheh.
Labels:
  1. Anonymous

    gambar yg bast time duk pegand dy punaya kote
    .......

    kongsi larh video yg best....... kt download pls........

  2. Anonymous

    johan... aku tak puas ati... ader owng kata aku curik bahan ko pastu jual kat owng lain... ko rasa aku ader buat mcm tu ke? seinch pown aku tak penah ambik bahan2 dari blog ko post kat blog aku... nampak sgt nipunye... dia tak dapat bahan aku free pastu tuduh aku curik bahan dari blog ko... kalau ader aku ambik bahan tu ko bagitahu aku nanti aku buang tapi aku confirm 100% takder bahan2 post ko aku ambik pown post kat blog aku... nampak sgt menipu budak tu... tlg aku johan.....

  3. Johan2Beta

    sabar jer.. mulut org bukan boleh nak tutup macam tempayan. huhuh. yg penting ko xbuat salah. berani kerana benar..

  4. Anonymous

    urm mcm ner erk cara-cara nak bagi private blog? hanya owng2 yang berminat dan baik saja blh explore blog aku? ko ader idea tak?
    mane ko menghilang? lebih 1 bln aku tgk ko tak online heheh :)

  5. AdikAiman

    ko boleh explore Forumotion.com Tapi service ni still tertakluk pada T&C .. Tak boleh letak obscene & illicit content.. kang tak pasal2 kena ban lak..

    Ni aku nyer blog under Forumotion.com (private members only)
    http://blfriends.dakbb.com

  6. Anonymous

    maksud aku nak letak password kat blog aku... so kalau owng luar nak buka blog aku dia kena masukkan katalaluan dan secara automatik aku blh tahu sape yg login blog aku tu.... kalau ader owng nak request tgk blog aku dia kena contact aku kat email dulu baru blh urm lebih kurang mcm tu lah...

  7. Johan2Beta

    ko dh buat guna poppydog tu kira oklah tu..

  8. grindin

    adikaiman, ko bole invite aku tak utk blog blfriends tu...

    koe, ko xde bahan baru ke??? rasa cam rugi lak sebab ko jrg update blog ko...hehehehe

  9. Anonymous

    sorry lah beb sbb lambat update... is ok utk owng yang aku kenal dan penah buat payments aku tak charge agi.... lagipown salah aku sbb lambat update... dont worry ok, on progress sbb ader masalah sikit.. ader mangkuk2 yang cuba nak memperkotak katik kan blog aku... so aku terpaksa buat cara lain utk invitaion user jer blh tgk blog terbaru aku....

  10. kesian ko koe.. nak senang ko buat macam aku je. nak bahan, bayar pastu aku send guna email. mudah dan selamat. yg xberkenaan tak dpt tgk. stakat tgk blog apa nak kisah.. tengok je la....

  11. Anonymous

    urm tapi... kalau bayar pown duit tu tak blh buat ape2... aku mane ader akaun bank pown hehe :P
    tapi aku nak share dgn dorang gak cuba nak dalam bentuk yang selamat... sbb aku penah kena ugut dia nak report kat SMM kementerian penggunaan dan komunikasi... kot nama dia tak igt lah pulak hehe :P

  12. Anonymous

    adikAiman macm mana nak register blfriends, dah 2 kali register x leh masuk pun, ajarlah sket...

  13. koe: duit tu boleh guna untuk online payment.

Post a Comment