Pages

Expired

Thursday, January 13, 2011 Posted by Johan

Yang ni barulah expired bagi aku. Ko plak jeffrey camne? Dh expired ke blom? Hahah.
Labels:
  1. Anonymous

    wah kha kha...yang ni mcm jenis lembut ja nie...geli aku tgk...tp kalau dha kena chivas ok ja...aku lanyak je...lol

    jeffrey

  2. Not my taste either.
    Klu pkena chivas smua benda jln,bro. Amoi tua pun pi amput. Haha.

  3. Anonymous

    kirel ni apek n nyonya monoP pn dia lanyak jer..huhuhu..jgn marah eh..dak baya ni air dh start pekat likat,dh start bau hanyir..hahahaha

  4. hahah. chivas xchivas mmg aku xlayan. geli matt!

  5. aliff

    tumpang tanye.chivas tu ape?x penah dengar pon.

  6. chivas tu sejenis ulat. hahah

  7. yep adik bradik cibai..anak buah pak abas.Cibas ataupun Chivas dlm bahasa org putih.

  8. dh paham adik aliff? apa itu chivas..

  9. ilham

    pada aku ok agi..janji leh icap

  10. aliff

    x tau la.buat2 faham je la.haha.

  11. ilham ko gaylah. hahah.

Post a Comment