Pages

Tak tahanlah..

Tuesday, January 11, 2011 Posted by Johan
Budak ni tak tahan nak terkencing. Tu pasal dia tekan tang kotenya yang comel tu. Huhuh. Aku lagi tak tahan tengok dia cover2 kote camtu. Bertambah naik nafsu aku nak tgk ngan hisap kotenya yang sedap tu. Geramnya aku.. Tak tertahan lah..!
Labels:
  1. Anonymous

    bibir budak ni memang seksi..kalau dia senyum ama aku boleh terpancut aku....sedapnya tgk dia separuh bogel dengan skarf pengakapnya di letak kat kote...lol...wogel tu selitkan di kote ya dik...kita main SM ala pengakap...lol...dha sunat ke dik?

    from Jeffrey

  2. lain mcm jer kaver tu.. mcm ada org nk 'tangkap' anu dia...

  3. hahah. jeffrey lagi.. ko memang hebatlah. budak ni nak terkencing.. lepas kencing bolehlah hisap kote dia. tp jgn lupa basuh dulu. nanti hancing maa..

Post a Comment