Pages

3 hensem

Monday, February 21, 2011 Posted by Johan
Aku nak cium ketiga-tiga budak ni pastu isap kote diorang. Bestnyaa..!
Labels:
  1. 3 budak hensem pergi lata kinjang,
    1 kote hitam 2 lg panjang.

  2. 2 kote panjang 1 kote hitam
    lancap sampai kejang jgn sampai pitam

  3. Anonymous

    5 kote lahhh
    2 kote hitam...
    satu hitam comel
    satu hitam balak
    1 kote coklat hutan khatulistiwa
    1 kote comel panjang kurus
    1 kote comel aku nak isap....yang pakai jam tu kalau dia memancut mesti sedap airnya....

  4. hahah. taste kita samalah. aku pun suka kat budak pakai jam tu. setiap masa rasa nak gomol, hisap kote dia je..

  5. aliff

    memang la.antare semue yang ade kat atas tu.yang pakai jam yang paling hensem.

  6. Anonymous

    aku dha booking yang pakai jam baju putih tu ye...korang pilih yg pakai jam dua orang kat belakang tu...hahahahaha....

    Jeffrey

  7. hahah. tak perasan plak aku dua BUDAK kat blkg tu pun pakai jam jugak. hahah. saper nak? lelong2.. dua singgit. budak pakai jam, baju warna putih tu aku yg punya.. :)

  8. pakai jam baju merah tu yg paling ensem ..hahhahak

Post a Comment