Pages

Aku tandus

Wednesday, February 9, 2011 Posted by Johan
Kadangkala aku terpikir gak.. Adakah aku tandus atau gersang sgt? Kenapa aku suka kote? Ada sesiapa bleh jawab? Alangkah baiknya kalau aku tergila-gilakan cipap. Barulah tak menyongsang, luar tabie. Tapi.. Walaupun aku suka kote, aku tak gay kot. Aku cuma suka kote budak2 kecik yg umur 10-12 tahun, dh sunat. xde bulu. Wow! Wanginya.. Huhuh. Cipap pun aku layan jugak sebab pernah pun aku menonceng ngan gmbr cipap xde bulu, bulat bersih mcm roti burger.. Ntahlah.. Pakcik dh tua.. Bak kata org2 dulu, "Umah kata pergi, kubur kata mari.." Tak dapek den nak nolong eh!

Sungguhpun demikian, aku suspek btol kat Arul. Aku nak jugak jd pecinta kote yg berjaya mcm dia. Senang2 je budak2 bogel, bagi kote. Apa ayat power yg ko gunakan tu Arul? Takkan nak ckp ngan budak "Nak tengok kote boleh?". Rasa2 aku mmg xkan dpt kalau cakap camtu.. Apa rahsia ko Arul..? Kongsilah..
Labels:
  1. Anonymous

    sbnrnya aq pon cmtu gak tp aq igt aq sorg ja yg ada sifat ni..mmg rsau ar apa jnis pnykit lak yg aq hidap..aq rsa aq mla mnat kote bdak2 ni bla aq slalu dduk mlepak dgn bdak2 ni..dri aq mla usik2 tarik sluar diorang smpai la skang shgga diorang dh besa klo aq main kote diorang..skrg ni nk coba2 nk pujuk supaya aq bleh isap kote diorang,,-haikal-

  2. aliff

    saye pulak sebelum ni x minat pon.tapi lepas kene rabe mase saye tengah tido mase camping.saya marah ade jugak.tapi dalam marah ade la jugak rase macam suke.lame2 tetibe suke pulak dekat kote.

  3. hahah. mula2 main tarik seluar. pastu main tarik kulup plak. lepas tarik2, tolak2 plak. tolak kote masuk bontot.

    aliff: xkan ko kena skali dh trus suka kote? mcm tak percaya je.. kalau btol, mari sini aku nak main kote ko.

  4. haikal

    yey..yey..aq dh bleh isap kote bdak tu..hehe..first time dowhh..bes giler..bdak tu drjah 4 taun ni..smbil isap2 tu aq main lubang bontot dya plak..ahhhh mcm bes plak..
    ..adik apit...ary sbtu ni kta wat lg ek..xkkan ku lpakan kngan tuu..-haikal-

  5. Anonymous

    pengalaman aku pulak...dpat main kote budak form 1...pergh mantap siot batang die...dah boleh genggam la...bau pon wangi...tp x dpat hisap...ape pon kenangan paling best ar bg aku bila melancap kote die..terangkat2 badan die...

  6. Anonymous

    dha buat ke sabtu nie Haikal?...share lah pics dia kot...

    jeffrey

  7. best giler ko haikal. budak mana ko hisap tu? kongsi2 lah.

    anony: memang best lancapkan budak. tgk time dia puas tu mmg syok giler. kalau form1 mesti dh terpancut. aku dulu lancapkan budak darjah6 pun dh ada air terpancut tp xbyk lah. huhuh

  8. aliff

    pakcik johan.maksud saye tu pengalaman yg first saye kene rabe.time tue saye x suke lagi.sebab die pegang kote saye kuat2.sakit.tapi takot nak marah.sebab orang tu badan besar.
    haikal taknak kongsi ke gembar?

  9. kowang start umo baper? Aq start dr skolah rendah lagi ..men ngan kawan2 sbaya n dak2 senior.tp x advance la.. bmula ngan dry humping sampai buka pakaian n main gesel2 kote ...bila besa naluri tu masih suka ngan bbudak..mcm Johan aq pun ada keinginan pd budak ppuan tp x pnah layan.. x pnah cuba n x akan cuba.. ngan bbudak laki xpe.. kita ibarat mentor dewang ..menyediakan diri utk memasuki alam kedewasaan.. yg malangnya aq yg x matang2 lg.. Protege2 dh ada branak pinak.. hasil dr tunjuk ajar sifu ..hahaha

  10. kirel: ko dh kawin ke blom? umur berapa? ko ada byk kote budak x? aku nak hisap. hahah

  11. aq x kawen lg..Terus terang ckp aq xde kkeinginan langsung.. aq 47thn thn ni..kakakak.. masih awet muda psl mengamalkan menyedut keremajaan budak lelaki sejak tkn2.. klu tgk muka mesti org ingat aq 27thn ..byk kote budak .. xpnah putus bekalan ..tp x kongsi ..budak org budak aq ..budak aq utk aq juga..hahaha
    (pecaya la kowang)

  12. aliff
  13. hahah. biarlah dia. hak individu.. jgn paksa2. budak pun xsuka paksa2 kan. lainlah kalau mmg dh niat nak mencabul kehormatan, meliwat tanpa rela. heheh

  14. pecaya la ckp aq... hahaha.Aq main2 jer la..bukan xnak kongsi tp x ada...klu ada nanti .. bole la share pic ker video budak tp x smestinya boi aq la kan ..sket2 la.
    Aq ni lembab sket take action .. betebiat kata org Sabah.. so buat masa ni lebih baik xyah expect apa2 dulu,ok?
    Usah risau.. slagi blog ni masih d sini..aq kan ttp setia..w/pun kadang2 tu lama x visit.. eheh..tp klu dh visit tu spend hours gak la ..slalunya.

    aliff: bila nk tunjuk kote kau? Jgn lupa shave dulu,taw..

  15. yeke kirel? heheh. ko ckp mcm byk pengalaman je.. setiap yg masuk sini aku yakin pernah main kote budak. cuma nak kongsi ke x. tp takpe. aku xkisah pun. tu semua hak individu. mungkin budak tu still in contact and in love dgn kita, xkan nak share ngan org lain kot? mcm bini lah, nk kongsi x? heheh

    aliff: ye. aku pun xsabar nk tgk kote ko. yg tegang2 saja.. kendur2 xmasyuk.

Post a Comment