Pages

Baru bersunat

Wednesday, February 9, 2011 Posted by Johan
Kepala kotenya baru keluar dari kulup..
Amat berseri kemerah-merahan..
Aku nak hisap mengucup2..
Sungguhlah sungguh aku tak tahan..

Kote dia ni mesti comel..
Labels:
  1. jgn tok mudim sunat cincai jerk ..jd huduh cam cobra.. geli mat.

  2. mana boleh sunat cincai. sakitlah kote budak tu. kote budak kena buat cantik2. barulah macam belut. heheh

  3. ada tok mudim yg sunat cincai..dh pnah tgk hasilnya..Pastu ade member keja tukang sunat .. kadang ade bapak yg sengaja soh buat cam cobra..
    BTW, ujung thn ni tpt keja aq plan join program sunat beramai2..mudah2han jd.. maka dptla aq nengok kote budak tanpa disyaki org ramai.. ahaha

  4. huhuh. kote kepala kobra? ganas tu.. dh join program tu snaplah gmbr byk2. ckp kat budak2 tu kenangan sekali je seumur hidup... pastu kita sharing2 lah.

    sblm sunat, tok mudim main2 kote budak tu dulu bg stim kan? senang nak potong. agak aku je tu.. btol ke kirel? time diorang stim tu lah ko snap seratus keping. hahah bila tgh sunat tu dh ngeri plak berdarah2.

  5. nk snap gamba..bgitu la niat d hati.. xtau tiba masa nanti nerves plak.. klu ambik pix utk official purpose tu no hal..
    tp wat ape.. kita nk pic kote ngan muka dia skali.. tu yg paling berharga.

  6. Johan:psl main2 kote sblm sunat tu aq pun x pasti..xde pengalaman tgk..member x citer plak yg tu.
    Mmg ade kot psl logik pe ..klu aq yg sunat dh gerenti la..tp takut plak pendarahan x tkawal psl darah ttumpu ke kote.. haha

  7. btol jugak. kalau dh tegang, darah masuk byk. tp darah bukan kat kulit kot. darah byk kat dlm batang je.. ntah lah. aku pun bukan doktor.

    nk snap pic tu, baru2 ni ada masuk tv3 pasal budak bersunat. best je pengacara tu ally xsilap aku tgk budak tu sunat. siap tanya boleh x nk ambik gmbr kote masuk tv. budak tu jwb xbleh lah, malu. kalau aku jd kameraman tu, aku rakam je. hahah

Post a Comment